آینی سوزلر
سیاسی _اجتماعی_علمی_مذهبی
دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 12:55 :: نويسنده : رضا قوشاچایلی

 

شما ای فارس زبان یا هر کسی که حقیقت را به دروغ فروخته است . می دانی که چه دروغ محضی گفته ای آذربایجانیها آذری هستند وقبل از آن که ایرانی باشند ترک هستند این را به تمام سئونیزم وفروشندگان وطن خود می گویم. جمهوری خود مختار آذربایجان نه تنها قسمتی از ایران نمی باشد بلکه قسمتی از ایران مال جمهوری آذربایجان است .که آن کشور هر لحظه که فرست آن پیش بیاید حق خود را از ایران خواستار خواهد شد وبه دلیل کثرت ترکهای ایران حکومت کاری نمی تواند انجام دهد. آن روز خواهد رسید که آذربایجان یکی خواهد شد . ودر آن زمان معلوم خواهد شد که آیا شاهزادگان به اصطلاح پارسی چه غلطی خواهند کرد آیا ریشه و اصل ونسب فارسها به افغانیها بر نمی گردد. من در اینجا قصد توهین به هیچ ملتی را ندارم.اما شما پای خود را فراتر از تشک خود دراز کرده اید .اگر غیرت ترکها -دلاوری کردها و نفت عربها نبود خدا میداند  که شما به چه روزی می افتادید.

هنوز هم پیشرفت زیادی نکرده اید .ما این حکومت نژاد پرست را از بین خواهیم برد که لباس روحانیت پوشیده است.

 

biz Iranli yox yalniz turkux

دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 12:53 :: نويسنده : رضا قوشاچایلی

دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 12:50 :: نويسنده : رضا قوشاچایلی

یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 11:43 :: نويسنده : رضا قوشاچایلی

یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 11:18 :: نويسنده : رضا قوشاچایلی

تعیض یا پتانسیل

چه چیزی باعث این شده است که این چنین اتفاقاتی در ایران اسلامی اتفاق می افتد .و ما را به حیرت وا می دارد .اسلام آری اسلام یعنی مناطقی نسبت به مناطق دیگر دارای امتیازات مختلفی هستند .مثلا : هوشمند سازی مدارس استان فارس این در حالی است .که بیشتر مناطق کشور ما دارای مدارس کافی نیستند. وشما در حال هوشمند سازی هستید. شاید دانش آموزان استان فارس این لیاقت را دارند .ولی باید بدانید که اکثر کسانی که توانسته اند در المپیادها وکنکور های مختلف مقامهای خوب را کسب کنند.از مناطق محروم کشور می باشند. استانهای (آذربایجان غربی- آذربایجان شرقی-اردبیل -کردستان -کرمانشاه- ایلام- خراسان شمالی- سیستان وبلوچستان -زنجان )از محرومترین استانهای ایران می باشند که چنین طرحهایی در آنها اجرا نمی شود. آیا شما به موقعیت این استانها توجه داشته باشید آیا آنها پتانسیل سرمایه کذاری را ندارند و یا شاید هم آنها لیاقت سرمایه گذاری ندارند. 

سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:19 :: نويسنده : رضا قوشاچایلی

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 21619
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


Alternative content